Výživa těhotných a kojících pro zdravý vývoj dítěte

Obecně výživa dospělých není příliš dobrá. Ty makrosložky potravy, které mají být v menšině, drtivě převažují a ty, kterých potřebujeme víc, chybí. Důkazem je třeba to, že žena by měla během těhotenství „přibrat“ na váze maximálně 12 kilogramů. Běžně to bývá 20 i 30 kilogramů. S tím souvisí i velké množství přijatých toxických látek, o kterých možná nemáte ani tušení. Stejně závažný je nedostatek důležitých mikroprvků přijatých potravou, jako jsou minerály, vitamíny, antioxidanty aj.

Ženu a zejména její dítě v průběhu těhotenství a kojení ohrožuje:

  • Nesprávný poměr sacharidů, tuků a bílkovin
  • Nedostatek vitamínů a minerálů, zejména některých konkrétních, což má prokazatelný vliv i na některé vrozené vady
  • Přijaté a nahromaděné toxické látky
  • Přijaté alergizující potraviny
  • Konzumace vysloveně zakázaných a nevhodných potravin před početím, v těhotenství i v době kojení

To vše má obrovský význam na zdravý vývoj Vašeho dítěte, na celkové zdraví Vašeho dítěte v období po narození, v období dětství i budoucího dospělého věku a je to velmi důležité i pro zdraví Vás, jako matky. Objednejte se, prosím, včas do naší poradny, ať můžeme Vaši stravu správně nastavit.